4 Kasım 2012 Pazar

Merhabalar


Merhabalar arkadaşlar

beni IŞILTILIBAKIŞLAR bloğumdan dan zaten tanıyanınız vardır.

bir süre önce farmasi kozmetiğin danışmanı olmuştum.

ve size aldığım bazı ürünleri tanıtmıştım.

şimdi sponsorum ve direktörüm fazıl bey ile birlikte bu bloğu açtık. bloğ tamamen bana ait olacak ve içerik yazılar benim olacaktır. Fazıl bey sponsorum oldu :) . bu blogda sadece Farmasi kozmetik ürünlerini tanıtacağız.

Ara ara bana gönderdiği ürünleri katalogdaki indirimleri tabikii iyisi kötüsüyle sie göstermeye sunmaya çalışacağım , bu rarda kayıt olmak isteyenler Fazıl beye ışınlanabilir.fazıl bey

size her konuda her saat  7 / 24 destek verecektir. hem kayıt konusunda hemde beğendiğiniz almak istediğiniz ürünler açısından , belki ilerki aşamalarda stok yapıp beğendiğim ürünleri size ben ulaştırırım belli mi olur ?

çekilişlerimiz , süprizlerimiz her daim olacak ,

sevgiler
elif
ışıltılı bakışlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder